23-11-2021 - Gateway timeout op webmail.freedom.nl

Ik probeer aan te melden op https://webmail.freedom.nl/, maar krijg een gateway timeout. Op de storingenpagina staat hierover niets vermeld.

Me too. Al een uur of wat. En IMAP lijkt ook down,

De storing is inmiddels aangemeld: Werkzaamheden en storingen | Freedom. Bedankt voor het melden.

Dank. Inmiddels is er weer leven in de webmail en ook via IMAP zie ik weer nieuwe post.

Top, dank voor de snelle reactie.

Op dit moment weer 504 Gateway Time-out, afgewisseld met “aanmelden mislukt” (en dat laatste komt niet door een verkeerd wachtwoord :-).

Er was een storingsmelding over. Als het goed is zou alles weer correct moeten werken.

We kijken er naar, bedankt voor de melding.

Hallo @kris.freedom. Storingen horen bij het complexe digitale leven en jullie zijn erg netjes met die pagina Storingen. Maar toch iets meer hierover. Het ligt er 1 à 2 keer per maand voor één of een paar uur uit. Dat past in mijn hoofd nog in de categorie normaal. Maar ik heb bijna dagelijks dat IMAP korte tijd hapert dwz niet binnen een minuut reageert. Dat geeft mij het idee dat er toch structureel iets niet goed zit. Ik heb nog een paar IMAP mailboxen bij 2 andere (hosting) providers. Daar nooit timeouts.

Hmm, een jaar en 2 maanden later.

Misschien tijd voor een nieuw topic.
Sinds een uurtje krijg ik: Serverfout! (Gateway Timeout)

Kan mijn mailboxen niet laden.

Hans

Dit topic is 2 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.