Aansluiting glasvezel

Hoi heb een paar weken geleden het bericht gekregen dat ik op 25 jan 2023 aangesloten zou worden.
Zou uiterlijk 7 dagen van te voren het modem krijgen(niet dus).
Zou 5 dagen van te voren een mail krijgen voor een afspraak te maken met monteur(niet dus).
Vandaag per telefoon met de helpdesk gebeld een half uur en ben nog niks wijzer,moest de mail voorlezen die ik had ontvangen van hun.
Ben bang dat er niets gaat gebeuren…
Kreeg ook vandaag de retourdoos voor het ziggo modem binnen,hoezo naadloos overstappen?

Welkom,

Het is nog lang geen 25jan23. Wel goed om wat te anticiperen.
Die retourdoos van Ziggo; heeft Freedom niets mee te maken en kan je best twee weken later op sturen.
Ik vermoed verder dat je ook na 25jan23 datum nog wel even een basale verbinding zult blijven hebben met Ziggo (ik hoop wel voor jou dat jij Freedom, Ziggo hebt laten opzeggen - dat pas dan gebeurd als jouw verbinding werkend is en vooral niet zelf dat bij Ziggo hebt georganiseerd). Ik ken zelfwerkzame mensen die ineens op eigen houtje, zonder internet zijn komen te zitten.

Geduld ook met de Helpdesk. Ik zou ze nog 's bellen met concreet waar het modem en monteur blijft. Vooral niet blijven hangen in wat volgens jou niet zo is. Dat je een beetje moet helpen, kan verder geen kwaad met de persoon van Freedom die jou juist verder kan helpen.

Laat 25jan23 maar weten hoe het is gegaan. CU

Net de helpdesk weer gebeld en gelukkig iemand eraan met verstand van zaken.
Probleem is doorgezet krijg nog bericht.
Groet
Alles is geregeld modem komt morgen monteur as woensdag.

1 like

Eindgoed al goed! Top dat Freedom Internet het zo snel nog weet te corrigeren voor je. Dat was zeker niet gelukt bij Ziggo :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.