Account community opzeggen (2)

Hoi,

In het kader van goede voornemens en dergelijke.

Kan iemand mijn community account sluiten en mijn posts verwijderen of op z’n minst annonymiseren?

Dank allen voor de bijdragen, reacties en ondersteuning in de begindagen van dit forum. De hoop en energie die er toen was, was fenomenaal en bijzonder om mee te maken. Mijn hoop is dat Freedom ooit een vrij en techie-vriendelijk platform wordt (en blijft). Tot die tijd, so long and thanks for all the fish!

2 likes

Ik wacht hier nu ook al ruim een half jaar op, dus ik wens je veel succes met je verzoek.

Zoals we nu wel hebben mogen ervaren is dat hele “baas over je eigen data”-verhaal ook maar een wassen neus. De moderatoren alhier zijn immers van mening dat bij het schrijven van een bericht al je rechten per direct verbeurd zijn en alle inbreng “eigendom van het forum” wordt.

Een mentaliteit die wat mij betreft dermate haaks staat op de ideologie die Freedom beweert te onderschrijven dat ik het een schande vind dat deze abominatie van een Discourse-container nog altijd draait.

2 likes

Hetzelfde verzoek staat al maandenlang en is welbekend. Het zou fijn zijn als 2023 kan starten met een schone lei. Dan zien we wel hoe vanaf dat punt verder te gaan.

1 like

We zullen de accounts anonimiseren.

@anon49073608 Jammer om te lezen dat je het account wilt sluiten. Dank je voor je bijdrage en mogelijk tot ziens!

3 likes