ACM stelt lagere toegangstarieven KPN en Glaspoort vast:

Doorgaan met de discussie van ACM stelt lagere toegangstarieven KPN en Glaspoort vast:

Enig idee wanneer bekend gemaakt wordt wat de gevolgen voor het KPN Netwerk/belichter tarief van Freedom gaat zijn?

afbeelding

1 like

Ben ik ook wel benieuwd naar. FiberCrew was een leuk alternatief, maar dat is on-hold.

Ja zeker benieuwd naar nu alles alleen maar duurder wordt zou het leuk zijn als er weer eens iets goedkoper wordt :wink:

Ja, ik ben ook wel benieuwd of er wat duidelijkheid is over hoeveel KPN zegt minder voor 't lijntje te willen.

De ACM zou eigenlijk een maximum tarief vast moeten stellen voor de verhuur van een verbinding, ongeacht de snelheid van het abbonement.

1 like

Gisteren naar de BNR Podcast geluisterd waar @Anco op een gegeven moment (ergens voorbij de helft) opeens uitlegt waarom het KPN tegenvoorstel aan de ACM in eerste instantie een lager tarief lijkt te zijn, maar vervolgens in de kleine lettertjes met allerlei extra investeringstarieven komt die de prijs weer opdrijven.

Die uitleg had wat mij betreft ook hier gecommuniceerd mogen worden.

(Als je geïnteresseerd bent, overigens best een leuke podcast om te beluisteren. Alleen jammer dat één van de interviewers -Ben ter Burg- zich niet helemaal ingelezen had)

2 likes