Afas-app op privé-mobiel

Dat begrijp ik heel goed, al zijn er wel zaken waarbij MFA cruciaal is en je dus niet verder kunt met je Nokia.

Als dat voor je werkgever nodig is, zal de middelen daarvoor ook moeten verschaffen.

1 like

Ik (wij) als moderator(s) gebruiken ook authy. Werkt prima, en als Freedom medewerkers dat ons als moderators aanraden, dan heb ik er ook alle vertrouwen in.

Ik heb een iPhone. Ook wel een Nokia, maar die is voor als ik de iPhone echt alleen thuis ga gebruiken. Ik vrees dat dat snel gaat gebeuren met dit beleid. (nog een andere simkaart voor halen). :slight_smile:
Ik gebruik af en toe Whatsapp voor vriendengroepen en soms contact met mijn leidinggevende. Dus kan niet meer zeggen dat ik dat niet heb.

Dank, Anton. Ik ga hem uitproberen.

Oké. De connectie van Authy naar het AFAS-gebeuren ging niet optimaal (ongetwijfeld mijn fout), waardoor ik een melding kreeg het over 28 dagen nog eens te proberen.

Dus nu TOTP geïnstalleerd. Ziet er tof uit. Herstart gedaan, maar ik hoefde het niet te proberen. Ws als ik wat langer uitgelogd ben. Ik ga ervan uit dat het goed zal gaan.
Dank voor de adviezen allemaal! En alvast een heel sportief 2022 gewenst!

2 likes

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.