[Amino:] opnemen Een.be en Canvas

Heeft iemand een idee wanneer we dit kunnen verwachten? In de nieuwsbrief werd gesproken van half februari.(Er gaan weer een aantal leuke series beginnen.)

Het is niet gelukt om het in februari live te zetten lijkt het. Ik heb doorgekregen dat het nu voor deze maand op de rol staat. Dus het komt echt, alleen met een kleine vertraging.

1 like

Gaat maart dan wel lukken? Het wordt kort dag!

Goede vraag. :crossed_fingers:

Ik weet dat ze er mee bezig zijn en tegen een aantal andere dingen aan zijn gelopen waardoor het weer vertraagd is, dus we gaan het zien…

Het komt er in ieder geval wel aan.

Ineens hier ook behoefte om Canvas op te nemen i.v.m. de serie “Privacy & Ik”

Hallo ook hier zijn we aan het wachten tot het opnemen kan beginnen. We zijn al een eindje van half februari af… Is er al enige duidelijkheid wat de oorzaak is van de vertraging?

De aanpassing is gemeld voor half februari. We zijn nu 2 maanden verder. Kat in de zak??? Of mensen lekker maken met niks…

Naar mijn weten waren er een aantal technische problemen die het live zetten tegen hielden. Mijn informatie is nu dat het voor de komende paar weken op de agenda staat.

Is er al iets bekend wanneer het opnemen van een.be en canvas daadwerkelijk live gaat?

Ik kijk ook regelmatig of er al opgenomen kan worden maar … helaas!

Weet iemand wat de stand van zaken is? Ik probeer op Canvas iets op te nemen, maar krijg nul op rekest.
Ik ga in het menu naar de zender en zie alleen de mogelijkheid om de zender toe te voegen aan “Mijn lijst” of het toevoegen van een herinnering. Of zie ik iets over het hoofd?

Ga dit weer even aankaarten via directe lijn.
Hier 1HD opnemen en uitzending gemist, Canvas geen opname maar wel uitzending gemist

Ik durf op dit moment echt geen datum/planning hier meer aan te hangen. We zijn afhankelijk van Canal Digitaal. Zover ik weet zijn ze er nog steeds mee bezig, maar wordt deze uitrol door verschillende technische zaken bemoeilijkt.

Heel veel duidelijker kan ik op dit moment ook helaas niet zijn. Op het moment dat we het zeker weten gaan we het weer communiceren.

1 like

Canvas HD en één HD zijn op te nemen. Whoei!

:freedomjeej:

Edit: Ow… en natuurlijk ook af te spelen.

4 likes

Heel fijn dat het nu wel kan!

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.