Antal mailboxen inconsistent

Ik zie op een pagina dat ik nog 5 vrije mailboxen heb. Op een andere dat ik nog 4 vrije mailboxen heb. Ik denk dat 4 klopt omdat ik er een in gebruik heb.

Op welke pagina zie je dat je 5 vrije mailboxen hebt, heb je een screenshot?

Het verschil tussen 4 en 5 mailboxen wordt uitgelegd op de helpdeskpagina

Je krijgt er inderdaad 5 in totaal. Daarvan is er al 1tje bezet door je hoofdaccount.

Het kan wel zijn dat je soms minder mailboxen ziet dan waar je recht op hebt. Heeft te maken met een bug wanneer je dingen met het domein doet. Als dit het geval is, laat het dan ons even weten.


Hmmm… @ctjacobs had je hier toevallig ook een mailtje over gestuurd naar ons? Dan gaan we eens even kijken wat er nu precies aan de hand is. Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat je bij het ene overzicht 4 en de andere 5 ziet. Lijkt me ergens een insect in te zitten. :wink:

Onderwerp: Bedankt voor je bericht (Hoeveel vrije mailboxen heb ik nog?)

Edit van bastiaan: Ticketnummer even weg gehaald :wink:

Zijn die ticketnummers vertrouwelijk dan?
Wat zijn de risico’s van een uitgelekt ticketnummer?

Niet echt heel veel risico. We hebben meer informatie nodig dan een ticketnummer om mensen te verifiëren. Maar om te voorkomen dat andere mensen op het idee komen om met dit ticketnummer te proberen iets verder te komen heb ik hem even weg gehaald. :wink:

2 likes

Ik heb 'm opgepakt. :v:

1 like

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.