Begin gemist werkt soms weer niet

Afgelopen weekend was het weer een aantal keren raak met “begin gemist”.
Ook al er is maar b.v 10 minuten van het begin gemist, dan nog ‘bevriest’ het de ontvanger/TV-beeld.
Je kunt daar alleen maar uitkomen door naar live TV over te schakelen.
Gebeurde dit weekend bij zenders van RTL4 en NPO1.

we hebben tussendoor de ontvanger opnieuw opgestart en gecontroleerd op software update, maar geen geluk.
Dit is werkelijk erg vervelend aan het worden.

Wat kunnen we doen om dit probleem verder te laten escaleren?

Groeten,
Luc

Ja hebben er gisteren ook last van gehad bij Maestro en een film op NPO3.
Via de CD app was er geen probleem. Eerder waren er al korte onderbrekingen van NPO Radio 4 en Classic NL.

Begin gemist werkt hier ook op de meeste zenders niet meer.
Ook na het terug zetten van de fabrieksinstellingen niet.

Afgelopen weekeinde (oude jaars weekeinde) werkte begin gemist weer eens niet. Je kreeg steeds storing. Het enige wat wel werkte is rechttoe rechtaan tv kijken. Het was alsof ik weer 20 was (wel 50 jaar terug in de tijd). De storing was op de eerste werkdag verholpen.
Is de conclusie gerechtvaardigd dat er geen technische support voor CD in het weekeinde aanwezig is?
De moderator heeft de vraag gesteld om aan te geven wat je allemaal gedaan hebt om het probleem te verhelpen zoals resetten enz. Ik doe eigenlijk niets meer omdat iedere keer blijkt dat ik er geen invloed op heb. De storingen worden, voor zover ik kan oordelen, echt veroorzaakt in de (instabiele) programmatuur van CD of bij de provider. In ieder geval niet in de verbinding of in het thuisnetwerk. Ik ben tot deze conclusie gekomen nadat ik in het verleden enkele keren vruchteloos alles gereset had. En het probleem hiermee niet verholpen werd.
Dat er nog een lange weg te gaan is, dat is inmiddels wel duidelijk. Is er een termijn te noemen waarbinnen de problemen nu echt verholpen zijn? Als mensen om me heen vragen wat ik van Freedom vindt dan krijgen ze een eerlijk antwoord. Internet, mailen en bellen niets mis mee. Alleen zou ik me twee keer bedenken voordat ik weer tv via Freedom zou nemen.