Bekend probleem? geen livetv CD in webbrowser, alleen een rode pagina

Hallo,

Ergens tussen 2-3 weken en nu, werkt https://livetv.canaldigitaal.nl niet meer in een browser. Het heeft wel gewerkt. Als ik naar de URL ga krijg ik alleen een rode pagina met CD logo en dat is het. Hetzelfde resultaat met chrome en firefox zowel op een Apple met Big Sur als win10. Ook na een cache clear, herstart browser etc geen verschil.

Hebben hier meer mensen last van? Moet ik hiervoor de helpdesk van freedom mailen of is dit een canaldigitaal probleem?

Max

net even de link van jouw posting aangeklikt, en kom gewoon in de menu structuur van CD terecht

Net als @Anton kom ik in de menustructuur terecht. Geen Freedom of CD issue lijkt me. Zou het in de webbrowser zoeken of in mogelijke blocking van scripts.

Hier werkt alles normaal.

Geprobeerd en hier direct doorgeleid naar de zwarte aanmeld/inlogpagina. Tijdelijk met El Capitan, maar eergisteren met Big Sur ook geen probleem. Via Brave, zelfde basis als Chrome.
Ouderwets cookies weggooien, misschien?

Dank je wel. Handig om te weten dat het een lokaal probleem bij mij is. Nu nog de bron zien te vinden. Blijkbaar toch iets in mijn firewall, ik heb alle browser dingen al uitgesloten.
Max

In Google werkt het. Na het rode scherm komt het inlogscherm.