Cadeaus ontvangen

Yes, de cadeaus vanwege certificate holderschap zijn net afgeleverd.
Kunnen we allebei vanavond gepast gekleed voor het scherm zitten!

2 likes

Daar hoopte ik ook op, maar DPD heeft nog niet eens staan dat het aangenomen is, dus geen idee wanneer het afgeleverd gaat worden.
Wat in het vat zit verzuurd niet :slight_smile:

Ik kreeg netjes een mail dat het afgeleverd ging worden en als ik niet thuis was dat ik het via de link in de mail aan kon geven.
Dus netjes vermeld dat het bij alle buren afgeleverd mag worden omdat ik niet thuis ben.

Maar ja, het zou DPD niet zijn als ik later een mail kreeg dat het jammer was dat ze me niet thuis getroffen hebben en het naar een pick-up point gingen brengen en dat ik het vanaf morgen op kan gaan halen.

Echt altijd ellende met DPD, waarom neem ik uberhaupt nog de moeite om aan te geven dat ik niet thuis ben…

Misschien waren de buren ook niet thuis?

Zelf aangegeven dat ik niet thuis was en deze gelijk naar een afhaalpunt laten brengen, kon deze dezelfde dag nog ophalen.

Gisteren laat in de middag kwam er netjes een mailtje en vanochtend een vervolgmailtje met verwachte uur van levering. Dat ging vanochtend zowaar ook goed :slight_smile: Dus het kan ook goed gaan :smiley:
Veel belangrijker is dat de Freedom-spullen er super cool uit zien!

2 likes

Gisteren ook ontvangen. Helaas is de maat te klein (L ipv XL). Is er nog een manier om te ruilen?

Net ook op kunnen halen bij het pickup point.

Bijna zonde om open te maken en het fraaie zegel te verbreken :thinking:

1 like