Canal Digitaal +Aanbod werkt niet?

Al tijden alleen maar live tv gekeken, maar vanavond geprobeerd iets uit het +aanbod van Canal Digitaal te kijken. Tot mijn verrassing werkte geen enkele optie, zodat ik me afvraag of dat een kwestie van mijn instellingen is, hoewel ik daarvoor niets kan vinden.
Of is deze optie ook al weer beëindigd?

Dit misschien?

https://community.freedom.nl/t/27-juli-2022-15-35-video-on-demand-aanbod-van-canal-digitaal/3098/2

Stom van me, omdat het niet overkwam als een storing, heb ik daar niet eens gekeken.
Dank je, maar dus weer een storing die na 5 dagen nog geen update heeft.

absurd dat dit zolang duurt; ik had eerst met de helpdesk van Canal Digitaal contact. Binnen een kwartier was het duidelijk dat probleem bij Freedom ligt. Kan niet waar zijn dat dat meer dan 5 dagen moet duren…

Zojuist even geprobeerd en het lijkt nu te werken. Ik heb niet alles gecheckt, maar Canal+ series werken op dit moment.
Het staat nog steeds als actieve storing gemeld, dus wie weet…

Fijn to horen :slight_smile: Dan zou Canal Digitaal ook binnen een kwartier ook inhoudelijke en duidelijke antwoorden kunnen geven op de tickets die wij bij ze hebben geopend…

Het zou in ieder geval fijn zijn als duidelijk zou worden waar het probleem werkelijk lag.

Canal Digitaal/M7 heeft een fiks uitgerold. De storing is gistermiddag afgemeld. Ze wijden verder niet uit wat de storing heeft veroorzaakt. Als we meer weten, post ik het hier.

Dat is nu net wat ik bedoel. Toen ik gisteravond rond 8 uur zag dat het weer leek te werken, heb ik bij de storingen gecheckt en gezien dat daar nog niets was veranderd. Het lijkt er dus op dat de afmelding minstens vier uur later heeft plaatsgevonden.

Iedereen maakt fouten of heeft moeite met het oplossen van problemen, maar als dat potentieel veel mensen kan beïnvloeden, wees er dan duidelijk over. Meld de storing als opgelost voordat anderen al hebben ervaren dat dat zo is.
(Dit is overigens niet gericht tegen een specifieke partij, maar in het algemeen.)

1 like

Je gaat er zo wel van uit dat as het voor jouw werkt dat het ook voor anderen wel weer zou werken :slight_smile:

Soms is dat zo maar vaak ook niet. Dus blijft zo’n melding staan tot we denken/weten dat het voor iedereen is opgelost :slight_smile:

1 like

Ik wil hier niet over doorzeuren, maar dan zou de melding dat de storing voorbij is ook op het moment moeten staan waarop alles getest is en dus de storing voor iedereen voorbij is.
In dit geval lijkt dat niet te zijn gebeurd.

Maar goed, de storing is voorbij en dat is waar het vooral om gaat.