CNN moet terug komen!

Waar is de zender cnn gebleven, graag weer in lijst vanwege actuele uitzendingen.
Ook Discovery zou moeten terug komen.

2 likes

Ik zou dat ook heel fijn vinden. Maar ja, M7, het bedrijf achter Canal Digitaal heeft andere afwegingen gemaakt. Ik heb begrepen dan de eisen van de rechthebbende zodanig zijn dat het er niet uit kan.

Met een VPN die in de US eindigt is CNN-US goed te bekijken. Maar ja dat heeft/wil/kan niet iedereen.

Deze site lijkt (voor nu) aardig te werken:

Disclaimer:
Deze site zit wel aardig vol me advertenties enzo.
CNN-US is anders dan de internationale versie.

1 like

Kleine toevoeging.

Mocht je de zenders van Discovery graag willen zien is het mogelijk een idee om een abonnement op Discovery Plus te nemen via https://www.discoveryplus.com/nl.

Bedankt voor uw antwoorden, erg jammer van ccn zal eens naar euronews kijken.

Ik zit niet te wachten op die commerciƫle geld zuigende ratten.
Het barst van de reclame en dan ook nog de hoofdprijs vragen.

1 like

Ik zit niet te wachten op die commerciƫle geld zuigende ratten.
Het barst van de reclame en dan ook nog de hoofdprijs vragen.

En waar kijk je naar, of wat lees je als je bv wilt weten wat er in de Ukraine gebeurd?

Discovery+ is juist de reden waar het mis gaat. Ze denken meer geld op te halen via individuele abonnementen.
dus worden de eisen aan distributeurs om mee te dokken ook groter.
Ik vermoed dat deze kaalslag op termijn meer zenders en distributeurs zal overkomen.
Dus of de Abonnementen worden duurder dan wel moet iedereen er straks een 10 tal streaming abonnementen op na houden.

Disney, Amazon zijn net als Netflix begonnen, Youtube is er al een tijdje voor de eenpitters.
Discovery+ heeft het voorbeeld een paar jaar geleden al gevolgd.
Je zal verschuivingen zien als er nieuwe contracten onderhandeld moeten worden.

Gewoon op de zenders die ik heb.
Lees ook wel buitenlandse kranten.

De audio van CNN tv-kanalen is hier te vinden:

https://edition.cnn.com/audio

CNN+ is mislukt. cnn heeft gestopt met streaming.