Credentials canal digital

Hallo,

Vandaag de freedom canal digital settop box ontvangen, over een week ga ik over van xs4all naar Freedom. Wanneer krijg ik de credentials voor (oa) canal digital zodat ik (zolang mijn verbinding nog niet omgezet is) al misschien met de app (bijv op de smart TV) kan experimenteren? Hoe is de flow van mijn bestelling nu verder (idem voor bellen). In mijnFreedom is nog niets te zien. (kan wel inloggen en mail gebruiken)

Rudi

Ik heb even voor je gezocht.

“Vijf dagen voor de oplevering van jouw verbinding sturen wij jou twee verschillende e-mails met daarin login gegevens voor de VoIP-omgeving.”

“Je hebt een account nodig om de app van Canal Digitaal te gebruiken op je telefoon of om LiveTV via je webbrowser te bekijken. Deze kun je ongeveer 24 uur na oplevering van je internetverbinding (inclusief televisie) gaan activeren.”

Dat kan ik bevestigen, die heb ik binnen, kan inloggen maar er zijn nog geen gegevens te zien.

Betekent dat dan dat je effectief een dag zonder TV zit, of blijven de KPN settop boxen ook nog even werken op de Freedom internet verbinding?
Of werken de CD settop boxen wel direct bij oplevering verbinding. De link heeft het alleen over de APP.

Morgen wordt ik pas overgezet met de internet verbinding, ik heb inderdaad nog het IP adres van KPN/XS4ALL.

Maar ik dacht, laat ik toch eens proberen de Canal Digital settop box aan te sluiten. En verrassing, die werkt al, ook via de KPN/XS4ALL aansluiting.
Voor betere beeldkwaliteit de standaard instelling van 1080i wel omgezet naar 1080p50.

Toen voor de zekerheid nog even in de mijn omgeving van Freedom gekeken, daar zijn de menu opties “Canal Digital” en “Telefonie” nog niet aanwezig. Dus een app instellen kan nog niet.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.