Draytek Vigor 2862B gezocht

Hoi,
Ik zou graag een Draytek router willen proberen op mijn pairbonding lijn, omdat de Fritzbox niet erg stabiel is. Nieuw vind ik hem te duur, heeft er toevallig iemand een liggen die ik kan overnemen?

Vond er ook een op marktplaats, maar die verkoper had de Y-kabel niet meer. Weet iemand of Y kabels universeel zijn? Die van mijn Fritzbox heeft al een andere aansluiting (RJ45 vs 11), dus die past er niet op.

Bedankt voor het aanbod, zou op zich zelf ook een Y kabel kunnen maken… Maar wordt natuurlijk wel wat fragiel, of ik moet in het midden een soort lasdoosje maken. Anyway… Het idee is ook, als ik een tweedehands modem koop zonder Y-kabel, is die ook weer slecht verkoopbaar… Maar bijvoorbeeld KPN verkoopt losse Y kabels voor de Experiabox. Als die compatible is, durf ik het wel aan.

Je ZTE houd ik even in het achterhoofd. Kan het modem nauwelijks vinden, anders dan wat vage half-chinese pagina’s, dus ben niet direct heel enthousiast. Wat zijn je ervaringen met dat modem?

Helaas, het modem op marktplaats is weg, dus ik zoek nog steeds een modem. Met of zonder Y-kabel :slight_smile:

1 like

Och… Mijn aansluiting zit ook al niet meer helemaal precies meer waar de PTT hem in de jaren 50 achter heeft gelaten :wink:

@daankroese , kwam je ook al in een ander draadje tegen :wink:
Voor wat het waard is, ik ben voorlopig nog blij met m’n ZTE H186.

@anon49073608, ik hoef geen provisie hoor :rofl: