Een mooie uitslag voor Freedom in Providermonitor Consumentenbond

Feest! Freedom is wederom 2e "Alles-in-1 provider" geworden in de Consumentenbond providermonitor. Freedom glasvezel is zelfs een plekje gestegen, namelijk naar de 3e plek! We zijn onwijs trots op de gemiddelde providerwaardering van een 9,8 voor DSL en een 9,6 voor glasvezel. En ook onze helpdesk scoort weer een mooie 8,7 gemiddeld. Over de kwaliteit van internet en telefonie zijn de deelnemers eveneens te spreken, voor beide diensten geven zij gemiddeld een 9.

Doe mee met de enquête!
Hoewel we voor televisie inmiddels uit de rode cijfers zijn en hoger scoren dan in de vorige ronde, trekt deze ons testoordeel nog wel naar beneden. Gelukkig is de kwaliteit aanzienlijk verbeterd, sinds er een aantal verbeteringen zijn doorgevoerd op technisch gebied. Maar om te blijven optimaliseren en een goed beeld te krijgen van jullie ervaringen op dit moment, is er een enquête opgesteld. Wil je jouw televisie-wensen of -problemen graag doorgeven?

Vul dan hier de enquête anoniem in.

Ondertussen werken we natuurlijk hard verder aan vele andere projecten. Houd onze nieuwspagina of nieuwsbrief in de gaten voor meer informatie!


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/een-mooie-uitslag-voor-freedom-in-providermonitor-consumentenbond
1 like

Mooi verhaal waarbij ik het ronduit raar vind dat providers niet fatsoenlijk een TV signaal weten te laten verschijnen.
Zelfs bij een Ziggo & KPN ondervindt kennelijk 12% wel eens issues.

Mooie score als je bedenkt dat Freedom nog vrij jong is. Televisie blijft wel de achilleshiel helaas. Ik hoop dat daar nog wat verbeteringen in de pijplijn zitten, want echt goede alternatieven zijn er m.i. niet.

Wellicht kunnen we gewoon zelf een bundel streams samenstellen die we via Internet halen? Dus zonder al die vaste abonnementen en irritante kastjes er tussen. Dan zijn we verlost van kabel of coax of schotels. Zal weer te ver vooruit gedacht zijn in het bekrompen tv/radio-landje :wink:

De lijst met klachten is te lang om daar specifiek in te zetten, zie o.a. https://community.freedom.nl/t/klachten-canal-digital/

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.