Eigen domein koppelen loopt vast bij stap 6

Ik probeer mijn eigen domein te koppelen, zodat ik de email service van freedom kan gebruiken met mijn eigen domein. Hiervoor volg ik de stappen volgens Domein koppelen | Freedom.

Echter loopt het proces vast bij stap 6. Ik vul mijn domein in, dus admin@<mijndomein.nl>, en er verschijnt de boodschap mooi domein, laten we het koppelen. Na het bewonderen van dit compliment druk ik op sluit dit domein aan maar tot mijn grote verdriet wordt ik teruggestuurd naar dezelfde pagina, alsof ik op F5 heb gedrukt. Ik ben dus veroordeeld tot stap 6, stap 7 is niet bereikbaar.

Is dit een fout in de webapplicatie of server? Hebben meer mensen dit probleem? Is dit tijdelijk en moet ik het morgen nog eens proberen? Wat kan ik doen?

Alvast bedankt.

1 like

Oplossing gevonden: als ik het in Firefox probeer kom ik terecht bij stap 7. Mijn vorige poging was met Microsoft Edge. Ik vermoed dus een bug/conflict in de webapplicatie in combinatie met Edge.

2 likes

Fijn dat het in Firefox wel goed gaat. Ik ga eens even kijken naar wat wij in Edge krijgen hier. Zou naar mijn idee ook gewoon moeten werken. :slight_smile:

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.