Bij het aanmaken van een nieuw mail account geef je mobiele nummer op.
Dan krijg je een sms met een wachtwoord en de link naar mijn.freedom.nl.
In de mijn omgeving kan je het wachtwoord wijzigen. Meld dan wel aan met het nieuwe mail adres en niet die van je (eerste) freedom account.
Dank voor je antwoord, je uitleg is helemaal helder maar ik krijg
geen sms op het tel.nummer welke bekend is bij Freedom.
Misschien morgen nogmaals proberen.
Kan zijn dat er wel een SMS komt maar op een ongeldig/ander telefoonnummer dan die is gekoppeld aan het MAILBOX account.
NB: Dit nummer als door jou ingesteld, kan een ander zijn dat dat die wordt gebruikt voor/bij het hoofdaccount. Initieel, bij aanmaak mailbox, is bmw het nummer dezelfde als op dat moment actief voor je hoofdaccount.
Hier werkt de SMS-wachtwoord reset, overigens prima.
Indien e.e.a mislukt en je mogelijk het bijbehorende 06 niet (zeker/meer) weet of hebt, zul je de helpdesk nodig hebben om eea inzichtelijk te maken.
NB: je kunt ook proberen via MijnFreedom van je hoofdaccount, de pas aangemaakt emailbox te de-activeren, die te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken. (MijnFreedom → Domein → lijst → jedomein → Emailaccounts → Lijst → mailboxnaam ; rechtsboven schuifje naar links waarna verwijderen icoon mogelijk wordt)
Hierna komt je dan weer in het proces van invoeren nieuwe maiboxnaam met bijbehorend 06 etc.etc.
Mogelijk dat je gedurende voorgaande stappen (deactivatie & verwijderen) wat tijd - zeg 30min - moet inlassen zodat systemen tijd hebben om de veranderende status door te verwerken.