Formule 1 tegen betaling bij KPN en Ziggo

Ik zou het jammer vinden als je als klant van Canal Digitaal hier achter het net vist. Is er iets bekend over het standpunt van CD? Heeft zij het aanbod van NENT niet gehad, of was het te duur?

Edit: Ik lees ook (https://www.nentgroup.com/news/news-releases/viaplay-launch-netherlands-1-march-1971222) dat je een direct abonnement bij ze kunt afsluiten.

The service will be a single package priced at EUR 13.99 per month, and will be available through distribution partners such as VodafoneZiggo and KPN and as a direct subscription.

Het lijkt dus geen probleem te worden. Gelukkig maar :slight_smile:

Als je alleen voor F1 zo’n duur abbo wilt nemen … oef

Ik maak inmiddels alweer 2 jaar gebruik van F1TV voor een klap minder, met nog keuze uit meer streams en meerdere talen commentaar ook.

1 like

Is inderdaad goedkoper, omgerekend € 5,41 per maand. Dat scheelt nogal wat. Zeker interessant om eens te bekijken. Op de Chromecast op de TV. Tablet er bij voor een timing overzicht, smarphone om de boordradio’s te horen :slight_smile:

Heb je nog “klachten”? Iets als haperingen in de stream(s), apps met bugs, dat soort dingen?

Nee werkt eigenlijk zo goed als altijd probleemloos, de AndroidTV en AppleTV is er pas sinds een paar maanden, dat was eigenlijk mijn enige klacht tot nu toe.

Gebruik jij Apple- of AndroidTV

AndroidTV en heb eerder gebruik gemaakt van F1 TV Viewer toen er nog geen Android TV versie beschikbaar was.

Afgelopen zomer een AndroidTV streamingbox gekocht om alvast alternatieve te onderzoeken voor Ziggo sport, maar er was toen nog geen F1 TV beschikbaar op AndroidTV en om altijd via chromecast te werken was niet wat ik wilde.

Gebruik overigens wel al de streaming app van CD en ook wat andere streaming kanalen, maar zal nu ik mijn TV abbo bij Freedom opzeggen, na dit weekend, en sluit rechtstreeks bij CD mijn streaming TV abbo af.

Heb je bij F1TV dan wel Nederlands commentaar, of zit je aan die engelse schrewer vast? De filmpjes op F1.com vind ik nogal overdreven in emotie zal ik maar zeggen.

Volgens de F1TV faq: Ronald van Dam en Olav Mol.

Of dat nog zo blijft na de overname door NENT weet ik niet.

1 like

Dank voor het opzoeken. Ik kijk het nog even aan hoe alles gaat lopen.
We hebben tot maart de tijd.

Niemand die dit jaar gebruikgemaakt heeft van f1livegp? ( https://community.freedom.nl/t/live-formule-1-met-nederlands-commentaar-kan-via-youtube-gp/)

Ik wel.