Freedom Internet is uitgeroepen tot Beste uit de Test Alles-in-1 Provider door de Consumentenbond

Het is feest bij Freedom en dat delen we graag als eerste met jullie!

We zijn zojuist door de Consumentenbond uitgeroepen tot de Beste uit de Test ‘Alles-in-1 Provider’! Een topprestatie waar we heel erg trots op zijn. Dank aan alle Founding Members, Crowdfunders en klanten - en al helemaal voor degenen die dat alle drie zijn :wink: - voor het vertrouwen dat jullie in ons hebben getoond én deze prachtige cijfers!

Anco: “We werken dagelijks met zijn allen heel hard om onze klanten te voorzien van de beste dienstverlening en hoogste kwaliteit producten. Natuurlijk gebeurt dat met vallen en opstaan. We hebben al veel bereikt maar er staat nog genoeg op de wensenlijstjes van onze klanten en dus op onze to-do-lijst. Dat klanten ons nu een 9,7 op het onderdeel ‘providerwaardering’ geven is fantastisch! Vol goede moed en met een grote glimlach op ons gezicht gaan we door om iedereen te voorzien van een veilig en vrij internet”.

Continue verbetering is een van de uitgangspunten van Freedom, deze waardering motiveert ons daarom om het in te toekomst steeds beter te doen.

We hebben jullie vraag om meer inzicht in de ontwikkelingen bij Freedom (de roadmap) gehoord en proberen hier binnenkort meer inzicht in te geven. We hebben op de korte termijn verschillende dingen op de planning staan. Zo zijn we o.a. bezig met het leggen van de laatste hand aan het opleveren van een drietal nieuwe netwerken waarover we internet kunnen gaan leveren om zo meer (potentiële) klanten in verschillende regio’s de mogelijkheid te geven via glasvezel internet bij ons af te nemen. Ook voegen we op veler verzoek op korte termijn een nieuwe dienst aan ‘Freedom Bellen’ toe. Daarnaast worden er intern de nodige processen verbeterd, om het zowel onszelf als jullie gemakkelijker te maken. We kunnen dan weer efficiënter te werk gaan en dezelfde mensen in korte tijd helpen. Binnenkort ontvangen jullie bovendien een terugblik over wat we het afgelopen jaar gedaan hebben en geven we een kijkje in hoe we er financieel voorstaan.

10 likes

Zie ook: Consumentenbond: Freedom Internet is Beste uit de Test Alles-in-1 Provider | Freedom

Ik schrik toch wel dat de Consumentenbond aangeeft dat 12% een relatief laag percentage aan storingen is bij de KPN. Dat is meer dan 1 op de 10 klanten, dan doe je duidelijk iets niet goed.

Het is mooi dat Freedom weer eens bovenaan de lijst staat en het is wel jammer dat enkelen van het eerste uur zich aan het oriënteren zijn, anders dan Freedom.

Goed om te lezen dat er de lang gemiste dienst aan ‘Freedom Bellen’ er toch gaat komen wat zeker klanten over drempel zullen trekken. Tot nu toe brachten overstappende klanten vaak hun telefonie onder bij een andere aanbieder dan Freedom.

1 like

:spraydot: Freedom ,
en wéér hartelijk gefeliciteerd !

Zelfs de beste heeft altijd een zwakke plek …
… en sterke kanten …

Blijf -ondanks de drukte en groei- je óók richten op wat je hiermee/hieraan kunt doen.
Zelf ben ik er van overtuigd dat deze Community jullie daar graag bij wil helpen.

Daarnaast, zoals @anon54082171 schrijft, lijkt het me slim om te kijken wat Freedom kan “winnen” uit de motieven van de twee aanvankelijk dol-enthousiastelingen, die nu dreigen te vertrekken (ga ik hier niet uitleggen, is voor diverse forum-leden duidelijk genoeg)

Ik begin wel steeds meer te begrijpen, waarom de steunende club “Stichting Appeltaart” heet: … heeft vast iets te maken met de prima scores in de diverse tests. ( en dat als jonge provider :+1: )

1 like

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.