Freedom via Open Dutch Fiber?

Is er al iets bekend over een samenwerking met Open Dutch Fiber?

1 like

Daar worden gesprekken mee gevoerd. Meer is er helaas nog niet (bij ons moderators) bekend.

Is er onder tussen al meer bekend? Open Dutch Fiber heeft anagegeven in Q1 fiber aan te gaan leggen :slight_smile:

T-mobile loopt nu hier langs de deuren om internet aan te bieden over het aan te leggen glasvezel netwerk. Met een verhaal dat alleen T-mobile en kpn het aan gaan bieden.
Heb hem maar verteld dat er nog een partij is Freedom Internet en dat hij zich de moeite kan besparen om te proberen mij om te praten (had blijkbaar de Freedom posters op de ramen niet gezien :joy:)
Kwam hij met een verhaal dat er dan wel extra aansluitkosten bij komen rond de 300 euro.
Heb hier maar verder niet op gereageerd.

rare verkoop taktiek aangezien de glasvezel aanleg gratis zou zijn.
Bij mij zijn ze nog niet langs de deur geweest. Mag ik vragen welke regio jij zit?

Op het moment dat er ook meer bekend is hierover, dan laten we dat zeker ook wel weten via de nieuwsbrief of nieuwsbericht. :slight_smile:

Ik snap dat je zeker met dit soort deur-tot-deur verkoop zenuwachtig wordt. Daarom is het altijd goed om jezelf van meerdere bronnen van informatie te laten voorzien en zelf het initiatief voor aanschaf te nemen. Dat is in ieder geval hoe ik dit aanpak.

@bastiaan mocht het straks mogelijk zijn word je dan gewoon omgezet naar glas? en is dit dan met behoud van je ip adres of krijg je een nieuwe toegewezen?

Dat durf ik je nu nog niet te zeggen @mro. Ik denk dat het wel de wens zal zijn om het IP-adres te behouden, maar of dit technisch in de uitvoering straks haalbaar is, is voor mij nu nog moeilijk te zeggen.

Zenuwachtig wordt ik niet, ik weet dat ik uiteindelijk Freedom over glas ga krijgen ipv adsl.

Alleen vind ik het frusterend dat door dit soort verkooptechnieken potentiƫle leden van Freedom toch in hun verhaaltjes trappen en ik er weinig tegen kan doen.