Geen internet op de eerste dag

Goedendag leden,

Ik ben vandaag min of meer aangesloten maar helaas geen internet en telefonie. Ik weet niet hoelang het kan gaan duren maar het is ieder geval wel lekker rustig :wink:. Nu de kids nog tevreden houden. Wel een mailtje gestuurd naar Freedom, nu wel even wachten hoelang dat kan gaan duren. Hopelijk niet al te lang.

Ps, wij wonen zelf in Enschede, ik weet niet als er andere leden soortgelijke iets hebben gehad met de dag van aansluiting?

Hi,

Welke apparatuur heb je ontvangen en hoe is het aangesloten?

Fritzbox 5530(huurleen). Is gedaan door een monteur van Roamler Tech in opdracht van Freedom. Hier heb ik glasvezel. Volgens de monteur hebben ze ergens een verkeerde ‘switch’ aangeklikt maar niet die van mij. Ook heb ik geen signaal/licht volgens de monteur.

Ai! Wat is dan de vervolgactie? Regelt die monteur dat of maakt hij melding bij Freedom en initiëren zij de benodigde acties?

Er is een ticket gemaakt bij Cambrium, Freedom is ervan op de hoogte en is nu alleen even afwachten wat Freedom gaat doen.

Hopelijk wordt het geen 5 jaren plan :cry::cry::cry:

We gaan het zien. Ik hou jullie op de hoogte.

1 like

Fritz wel aan laten staan.
Dan zien ze of het werkt.

Het staat aan. Ik zie vanavond wel als ik dan online kan gaan :sunglasses:

Ze komen morgen middag (weer) langs, hopelijk is het dan opgelost :blush:.

1 like

Het is eindelijk opgelost. Nu kijken waar ik alles kan veranderen. Iedereen bedankt voor jullie hulp :blush:.

5 likes