Geen mogelijkheid opnemen in canal + app

Het probleem betreffende het niet kunnen bekijken van WDR is opgelost. Ik constateer nu echter ook dat het helaas niet mogelijk is om - wat wel werkt met de decoder - een uitzending op te nemen. De optie Opnemen ontbreekt in de ap.

In de app op mijn Android tel. zit in de tvgids een opname knop. als je details van de uitzending vraagt, zie je die. Dit kan zomaar, voor een uitzending niet mogelijk zijn. Bijvoorbeeld een Britse detective op NPO waar rechten op zitten. WDR kun je ook niet opnemen.

Dat was inderdaad zo, en ja niet alle zenders kunnen worden opgenomen. Echter de knop Opnemen ontbreekt bij mij in de app bij alle zenders terwijl dat voor de recente update(s) wel aanwezig was. Met de decoder gaat het wel.

Ik weet niet of je bedoelt dat de knop voor opnemen bij WDR zou missen. Maar als dat het geval is, dan zou dat ook niet moeten werken op de Amino.

In principe is het voor de zender WDR zover ik zie niet mogelijk om opnames te maken. Zie ook de zenderlijst op: Zenderlijst TV via Internet | Canal Digitaal

EDIT: En het is natuurlijk ook niet mogelijk wanneer er TV Standaard is afgenomen. :wink:

tip:

Programma’s van de zenders van de Duitse publieke omroep vrij kijken en downloaden.

Naast WDR ook ARD, ZDF, Arte, 3Sat, SWR, BR, MDR, NDR, HR, RBB, ORF en SRF

Vanavond weer opnieuw getest om uitzendingen op te nemen, uiteraard ben ik wel in het bezit van het compleet pakket én rekening houdend met de zenders waarvan opnames mogelijk is. Tot mijn verbazing is het nu wel weer mogelijk, in de app is de knop Opnemen weer terug op de vertrouwde plaats.