Help, wie kan helpen of heeft hiermee ervaring mee?

In hoge nood heb ik bijna smekend Freedom gebeld voor internet. Ze konden(of wilden achteraf gezien) niet sneller aansluiting leveren dan bij hen vaststaat. Een week na de bestelling is een andere bestelling geactiveerd en genoodzaakt mijn bestelling geannuleerd. Sindsdien ben ik in een horror terecht gekomen met Freedom.nl, met geen betrouwbare informatie, geen reactie en/of de mist insturen. Nu beweren ze dat ik toch een jaar-abo bij hen heb en moet ik kijken wat voor ellende nog meer te verwachten valt. Heeft iemand ervaring hiermee en hoe kan ik van deze ellende afkomen?Ik ben via vrienden bij hen terecht gekomen, maar ongelofelijk dit…

Dit moet zeer zeker door Freedom opgepakt worden. Ik heb ze jouw bericht in ieder geval nog even doorgegeven.

1 like

Dag Mostafa, nu kan ik niet beoordelen hoe zaken precies gelopen zijn en vervelend dat je in deze situatie zit.

Maar helemaal onderaan de website Freedom.nl staan de algemene voorwaarden. Lees punt 4.7 even goed door, mogelijk stelt je dat gerust?
Kan er niks anders van maken dan dat je niet aan een jaar abonnement vast zit, maar hoogstens naar rato moet betalen naar tijd v geleverde diensten.

Op Freedom.nl staat: Waar Freedom voor staat | Freedom, oa onderdeel “oprechte aandacht voor onze klanten”.

Vermoed dus dat dit naar wederzijdse tevredenheid opgelost zal worden.
Laat svp tzt nog even weten hoe dit afloopt?

@Mostafa Volgens mij ben je al met Freedom in gesprek via mail en tickets. Het lijkt me dus verstandig om de discussie daar te voeren en dit niet via de community te doen.

Ik heb mijn collega die met je ticket bezig is gewezen op dit topic.

2 likes

Ik vind het een warrig verhaal en herken Freedom er niet in