Het beeld 'stottert' bij kanaal 306 op mijn Samsung Tab S8

Alleen als ik kanaal 306 Stingray iConcerts kijk 'stottert; mijn beeld (niet het geluid dus).
Het beeld is 2 seconde normaal en staat vervolgens 2 seconden stil en dit in een schijnbaar eindeloze interval…
Dit fenomeen gebeurt nu sinds 2 dagen alleen op mijn Tablet S8 Android.

Het enigste wat ik 2 dagen terug veranderd heb is dat ik nu TV kijk via de Web app, dus niet meer via de Amino. Maar dat zou toch gek zijn dat dit van invloed is op mijn Andoid app en wel op één specifiek kanaal.

Als ik kanaal 306 via mijn TV web app kijk doet het probleem zich niet voor.
Maar ja, dat kan ik mijn huisgenoten niet aandoen …

Ik heb op mijn tablet de cash van de Canal Digitaal app leeg gemaakt, de app opnieuw geïnstalleerd, het helpt geen van beiden.
Begrijp er niets van …

Heeft iemand een soortgelijke ervaring?
Of misschien een goede tip om het beeld op mijn tablet op kanaal 306 weer normaal te krijgen?

Misschien helpt het om een iets lagere resolutie te kiezen. Dan is er minder band breedte nodig.

Ik heb het geprobeerd maar nee helaas.
Bovendien is het maar één kanaal (306) waar dit verschijnsel optreed.
Via de browset op de computer en dus via de TV web app heb ik geen problemen.

Zoals ik het nu zie heeft het probleem op mijn Galaxy Samsung Tab S8 iets met de app te maken.
Als ik niet via de app maar met een browser op het tablet inlog is het beeld perfect!

Wanneer ik vervolgens op mijn Android smartphone op de app inlog is het beeld op kanaal 306 ook goed.
Het versienummer van de app is op beide apparaten 9.4

Het ‘stotteren’ van het beeld op kanaal 306 Stingray iConcerts via mijn app op mijn tablet lijkt opgelost.
De oorzaak van het probleem is mij niet duidelijk geworden evenals wat nu de reden is dat het probleem opgelost is.
Ik heb wel een mail gestuurd naar het adres webcare.canaldigitaal@office.canaldigitaal.nl maar heb daar tot nog toe geen reactie op gekregen.