Ik kan ingestelde autoreply niet meer wijzigen (of zelfs terugvinden)

Jaren geleden heb ik een autoreply ingesteld in de webmail. Deze autoreply wordt nog steeds verstuurd maar de inhoud klopt niet meer dus die wil ik aanpassen. Ik kan helaas nergens meer terugvinden waar het kan worden aangepast. In de instellingen die ik hier ergens op de community heb gevonden (via filters) staat niets (er zijn geen filters ingesteld). Iemand een idee?

Kan het zijn dat het automatisch antwoord ergens in een email programma staat ingesteld? Die versturen dan vaak pas een automatisch antwoord wanneer je het mail programma gebruikt.

Wel vermoed ik toch dat het hier gaat om een email filter op het Freedom Dashboard, https://mijn.freedom.nl/mailbox/rules. Kijk voor de zekerheid of er een zoekfilter staat, waardoor je niets ziet.

Zou het kunnen zijn, dat het een foutje is in de huidige Roundcube?

@erik In de webmail zitten geen aan te passen regels bij Freedom. De sieve regels worden echt allemaal in de MIJNfreedom omgeving beheerd.

@lotte.smelik Als ik even een kleine toevoeging mag doen op @patrick . Let er op dat je met het goede account in de MIJNfreedom omgeving inlogt. Daar zie ik het nog wel eens mis gaan als het gaat om filter regels die niet gevonden worden. Log dus in met het e-mail adres waarvoor je de filters wilt beheren/wijzigen/toevoegen/verwijderen.

Als dat ook het gewenste resultaat niet geeft, dan is het misschien handig om even een mailtje te sturen met je gegevens naar helpdesk@freedomnet.nl, zodat we aan de achterkant kunnen zien wat hier aan de hand zou kunnen zijn.

2 likes

@bastiaan dit was inderdaad het probleem, ingelogd op de verkeerde omgeving. Het is nu opgelost! Dank voor de hulp.

2 likes