Internetbestelling geannuleerd...geen vertrouwen erin

Na een week nog geen reactie op een vraag over de aansluiting. Aanmeldproces werkte ook niet goed. Ik heb dan ook het vertrouwen in Freedom verloren. Erg teleurgesteld. Voor nu blijf ik nog maar even bij XS4ALL/KPN.

Dat is bijzonder jammer om te horen. Wat was de vraag en via welk kanaal heb je deze gesteld?

Vind ik ook, omdat ik Freedom en waar ze voor staan op zich een warm hart toe draag en ik echt geen klant van KPN wil zijn. Via de website aangemeld, en zowel aansluitdatum als bankrekeningnummer klopte niet (Freedom ging er vanuit dat ik hetzelfde reknr. wilde gebruiken als waarmee ik mijn founding mailadres heb betaald).
Eerst gemaild, dan krijg je een ticketnr. maar een week later nog geen reactie.
Ook gebeld, maar kreeg in eerste instantie een bandje dat de verbinding verbroken werd vanwege drukte. Paar minuten later weer gebeld, en toen kreeg ik binnen een minuut iemand aan de lijn, die mij vervolgens meldt “Nee hoor, het is helemaal niet druk”. Maar me niet kon helpen omdat ik “de reactie op mijn mail het beste kan afwachten”. Maar goed, die mail is nooit gekomen, dus denk ik dat ik maar even wacht met overstappen totdat Freedom de boel op orde heeft.

Het is goed dat je het meldt. Er lezen altijd wel mensen van Freedom mee. Wellicht handig dat ze je even bellen.

1 like

Dat gewijzigde rekeningnummer zou wel eens de horde kunnen zijn die haaks staat op het proces. Het is onderdeel van de checks die ze doen om je identiteit te bepalen (laatste paar cijfers) Ik had het nodig om m’n founding lidmaatschap voor 2 dagen actief te krijgen om de bestelling te kunnen doen.

Nu KPN druk is alle KPN4ALL klanten te migreren hebben ze het vast druk. Hier was het nieuws dat ik naar KPN ip space moest ook reden om direct over te stappen. (als ik dan toch moet ombouwen, dan voor een goed doel en op eigen initiatief)

BTW tijdens kantooruren wordt er meegelezen, gaat goed komen als je nog weg wil bij KPN4ALL.

1 like