IPTV naar Amino bij eigen router met OpenWRT 21

Mijn eigen router is deze week automatisch geupdatet naar openWRT 21, en sindsdien krijg ik IPTV niet meer goed werkend. Heeft iemand hier meer succes gehad?

De amino vindt zelf dat er niets mis is, maar geen enkele zender doet het. Terugkijken en andere streaming-varianten werken wel (dus pauze, dan play ook), maar dat zapt zo vervelend.

Ik heb met handmatige igmp firewall rules geprobeerd, maar ze ook door igmpproxy laten zetten. Met tcpdump zie ik bij streams uiteraard veel traffic op VLAN 4, maar bij iptv niets. Ik zie de amino zelf ook helemaal niet terugkomen in de verbose output van igmpproxy.

Enig idee wat ik verder nog kan proberen?

ik kom er net achter dat zenders 14 en 38 het wel doen, nu snap ik het helemaal niet meer.

De kanalen die het doen zijn unicast-kanalen. De andere kanalen zijn multicast. Dus je multicast-forwarding / IGMP-afhandeling doet het niet meer.

Ah, vandaar! Dankjewel. Ik heb inmiddels op de fora van turris en openwrt wat gerelateerde threads gevonden (Igmpproxy Turris 6.0 - #36 by milkandhoney - SW help - Turris forum), het ziet er naar uit dat iig de Turris vooralsnog niet bruikbaar is als eigen router.

Als je Turris OS draait, kan je met schnapps terug naar een snapshot van de vorige versie van Turris OS gaan. (En dan automatische updates uitzetten.)

Ik zit zelf ook nog op 5.4 omdat ik problemen had na de update naar 6. Met schnapps heb ik toen vlot de vorige situatie weer kunnen herstellen.