Kwaliteit livetv.canaldigitaal.nl

Kan iemand mij vertellen wie tegen wie speelt en wat de stand is? Normaliter is de WebTV/LiveTV van CD nog het beste te pruimen van alle manieren om TV te kijken, maar daar is dus nu ook een eind aan gekomen. Wie weet wat er bij CD (of bij mij) aan de hand is?

Hmm, interessante fouten in de console:

Deze fouten doen zich niet voor op Chrome… Zou dus een update van Firefox kunnen zijn die roet in het eten gooit.

Stay tuned!

Update: Los van de codec issues die nieuw zijn, loop ik ook hier tegen aan…

Met dit soort snelheden hoef ik het niet eens te proberen:
(hint: zoek de ontbrekende 980,77 Mbit van de “wat lagere” internetsnelheid)

Afwachten en geduld dus maar weer.

*puts on happy face

Zit nu ook darten te kijken, via de STB, geen problemen met kwaliteit hier. (internet via koper)

Mijn voorbeeld is de webtv omgeving van CD. De STB heb ik even aan gehad, maar die staat om de 10 seconden Ă©Ă©n seconde stil, dus dat is vreselijkl om naar te kijken.

Zit naar een andere zender te kijken.
Geen storing.
Soms helpt het om Fritz als straf een minuut geen stroom te geven.
Of is Windows heel stiekem met een update bezig.

De link naar de storingsmelding dat er mogelijk lagere snelheden kunnen worden bereikt.

Nou, we zijn weer back in business… Snelheid is weer vanzelf omhoog gegaan.

Issue van Firefox die een codec lijkt te missen zoek ik nog uit. To be continued…

Hoe doe je dat, een ping van 0 ?

Er kwam hier wel een melding, heel onverwachts.
Vaak een bron van traagheid.

WU

Windows forceert wel meer sinds de laatste updates en in het beste geval mét meldingen, zoals zoeken in de browser verplicht via Bing, Cortana bloatware, geforceerde koppeling van apparaten in het netwerk. Onverwacht en zonder een alternatief te bieden, beklemmend

Het is niet de bedoeling hier een OS discussie te starten trouwens. Persoonlijk heb ik jarenlang naar tevredenheid (dat wel) het OS gebruikt. Dit ook als tegengeluid richting mainstream mobiele OS van Apple en Google, alleen nu ook MS mijn grenzen overschrijdt is de maat vol.

Het is niet de bedoeling om een OS discussie te beginnen.
Maar ik hoor hoor het heel veel, mijn computer of mijn internet is stuk.
En niet in de gaten hebben, dat ze een update voor de zoveelste keer hebben onderbroken.
Ik denk dat dit niet OS afhankelijk is.

Computer problemen zitten meestal 45 cm voor de beeldbuis :smiley:

1 like

Het is wel off-topic maar volgens mij heb je een antieke monitor. :rofl:

Laten we zeggen dat dit gezegde mijn leeftijd verklapt :sunglasses:

Tussen de rugleuning en de monitor

Update: livetv van CD is de enige site waar ik problemen met video ondervind. YouTube, Twitch, Netflix, Amazon Prime, Disney Plus, allemaal kijken op hoge kwaliteit, dus geen 240p-experience. Ik ga dit even escaleren naar de CD techneuten.