Lijst uitgaande verbindingen IPTV

Is er ergens een complete lijst met noodzakelijke uitgaande verbindingen voor de TV ontvanger te vinden? Na elke restart wil dat gekke ding naar weer andere adressen en andere poorten, zowel over tcp als udp. (De power outage van vannacht heeft 'm weer op hol doen slaan)

Ik heb nu uit pure wanhoop maar vrije doorgang naar 185.24.172.0/23,185.24.175.0/24 gegeven, ik weet het ook niet meer.

Dit voor de de APP TCP:

Die met een rood kruis ervoor zijn niet nodig voor de werking.

Verder wil de vuurmuur zo strak instellen. Ik voeg adressen toe aan adressenlijst en bouw zo een mogelijkheid om later het weer strak te zetten.

De afbeeling komt uit Netguard voor Android.

Die poorten heb ik al open staan (80 en 443), maar er komen voor de ontvanger vaagheden als tcp/12677 en tcp/12686 naar 185.24.172.61 (geen reverse entry) langs die ook nog eens wijzigen met elke reboot. Het gaat steeds naar een andere tcp poort. Ik weet nog niet of het wel een fixed ip is. (Scheelt weer een complete range open zetten)

185.24.172.11, 185.24.172.61, 185.24.172.71 ik zie een patroon.

Beter is navragen bij de aanbieder: https://www.peakfactory.com/

Verder moet je ook wat vertrouwen hebben wat de settopbox doet en je weet dat die naar een bepaalde reeks wil en dan beperk je die tot die reeks. Het heeft weinig nut dit statische (beperken) omdat het netwerk aan de andere kant juist het verkeer probeert te verdelen over de servers.