Mail aan de helpdesk

Ik heb op 2 februari een mail aan de helpdesk gestuurd en helaas nog steeds geen antwoord.
Vandaag heb ik naar Freedom gebeld en ik krijg een bandje met de melding dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en dat ik ze een mail moet sturen.
Tja dat heb ik dus al gedaan.
Weet iemand hier wat er aan de hand is?

Er wordt gewerkt… ik kreeg gisteren op een vraag waarvoor bij CD wat doorgegraven moest worden. Tussen mijn laatste aanvulling van gegevens en het antwoord zaten in totaal ruim 2 weken. (De eerste vraag duurde een paar dagen voor dat het opgepakt werd).
Telefonische bereikbaarheid is nog wel eens een beetje Hit/Miss…
Ik vermoed dat het “Freedom Call Center” een beperkte bezetting heeft.

Een onbereikbare helpdesk is een slechte reclame voor een bedrijf.

Daarnet heb ik de helpdesk aan de lijn gehad.
Het blijkt dat de mail niet is aangekomen.
Dezelfde mail als ‘bewerken als nieuw bericht’ terwijl ik aan de lijn hing met de helpdesk opnieuw gezonden en nu kwam hij wel aan.
Zal Murphy wel zijn.
In ieder geval weer een les voor me dat ik er op let dat ik een bevestiging met een ticketnummer krijg.

2 likes

@anon17744841 dat weet ik ook, en omdat je een beperkt aantal mensen daar spreekt is het geen enorm grote groep.

En call center in de algemene zin van het woord: een plek waar telefoontjes centraal binnen komen of vertrekken…
(tegenwoordig vaker geassocieerd met een bende werkstudenten die hun tijd opvullen met anderen lastigvallen).
Het was dus niet negatief bedoeld.

1 like