Mail forwarding opheffen?

Ik heb indertijd mijn Founding Member email account ingesteld om all mail
te forwarden naar een ander mailaccount. Ik heb dat gedaan door het instellen
van een filter (in Dashboard). Dat werkte prima.

Nu heb ik besloten om die forwarding niet langer toe te passen en ik heb het
desbetreffende filter verwijderd. Toch blijft die forwarding nog steeds toegepast.
Als ik bij voorbeeld in Freedom Webmail een mail naar mezelf stuur dan komt deze
niet in de Webmail inbox, maar wordt nog steeds naar mijn mail account elders
verstuurd.

Heeft iemand een idee hoe ik die forwarding uit kan zetten?

Er is hiervoor inmiddels (29 maart/21) door de helpdesk een ticket aangemaakt.

De oplossing: voeg een nieuwe dummy forwarding filter toe, save dit, en vervolgens dit weer deleten. In de woorden van een geliefde filosoof: het is simpel als je het door hebt… :wink:

1 like

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.