Mail probleem ?!

Hallo allemaal,

Het lijkt dat op het ogenblik (met mijn mailclient) ik soms geen mail kan versturen. Mijn mailclient (Airmail3) geeft niet een specifieke fout aan maar als ik via de webmail client dezelfde mail verstuur krijg ik de volgende fout in een rechtsonder rood vlakje:

Send
SMTP Error: [554] 5.7.1 : End-of-data rejected: limit exceeded for emails per 5 minutes

Hebben er meer mensen last van ?! Misschien heeft het te maken met de voorgenomen onderhoudswerkzaamheden aan het mailplatform ?

Rudi

Hier geen problemen (met standaard Android mail client)

Lijkt me een spam beveiliging.
Ben je een nieuwsbrief voor een hele groep aan het verzenden of zo?
Hangt er een besmette PC aan het internet?

Onderhoud is morgen pas.

Het lijkt alsof je te veel berichten in korte tijd hebt gestuurd. Op https://freedom.nl/helpdesk/faq-mail staat:

Je mag maximaal 10 losse mails per 5 minuten sturen en maximaal 50 totale geadresseerden per 5 minuten.

Heb nog even verder gekeken, ik denk dat de gemelde fout inderdaad komt van het retry-en van mijn mail-client, alleen ik weet niet wat de initiele fout was. wellicht heeft het te maken met de mail-adressen, waar ik het naartoe proberen te sturen heb.
(de real-name, in het e-mail adres geformatteerd als real_name < email adres >, bevatte een ’ ;RFC 5322 laat dit wel toe.)

Zal later nogmaals proberen.
Rudi