Markeren als spam ongedaan maken en kan niet inloggen

Hallo,

Ik heb een aantal dingen als spam gemarkeerd, maar ik zou dit ongedaan willen maken.
Helaas kan ik nergens een optie vinden om dit te doen.
Ja kan individuele berichten terug verplaatsen naar de inbox, maar ik wil gewoon dat berichten van dit email niet langer in spam terecht komen.

Ik heb wat proberen te zoeken op dit forum, maar veelal zijn spam regels die niet streng genoeg zijn of anders niet goed werken, ik wil juist dingen niet langer als spam markeren.

Hopelijk kan iemand mij helpen

Mvg,
Ghitzarai

Ga naar mijn.freedom.nl. Klik op E-mail account en dan op spamfilters.
Voeg het emailadres in bij “Nooit als spam markeren”
Succes!!!

1 like

Bedankt, ik ga het uitzoeken.

Raar genoeg werken mail/webmail.freedom.nl beide prima, maar kan ik neit inloggen op mijn.freedom.nl
Wachtwoord resetten lukt niet…
Tijd om contact op te nemen met support :frowning:

Of even Wachtwoord vergeten | Freedom te checken. :wink:

Let op dat je de mailboxnaam moet gebruiken voor het account waarvoor je het wachtwoord wilt wijzigen. Dit is dan je @freedom.nl adres (in de meeste gevallen). Daar gaat het nog wel eens mis namelijk.

Hallo,
Het probleem is dat ik geen SMS met code krijg.
Geen idee, het kan best zijn dat ik tijdens het aanmaken, jaren terug, een bullshit nummer heb ingevuld.
En in de handleiding staat niets over wat te doen als je geen SMS krijgt…

Ik zou mogelijk aan kunnen tonen dat dit account van mij is door te kijken naar de betalingen die gemaakt worden ervoor…
Vandaar, dat ik wat support/hulp nodig heb

Op basis van mijn ervaring zeg ik: helpdesk bellen. Zelf heb ik iets soortgelijks gehad (geen mobiel nummer opgegeven bij aanmelding, kwam dus nooit een sms) en na telefonisch contact met de helpdesk en wat controlevragen hebben ze m’n mobiel nummer toegevoegd en kon ik het wachtwoord resetten en kreeg ik een sms code om toegang te krijgen.

1 like

Het is gelukt!
Enorm bedankt voor de hulp

1 like

Thanks, daar was ik ook net naar op zoek! Gelukt!

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.