Mijn website doet het niet

Afbeelding is inmiddels weer zichtbaar.

1 like

:+1:
Yep, Soverin heeft een fix doorgevoerd.

Mijn wensite doet het nu 30/9/2022 9:20 ook niet.
Ben benieuwd hoe lang het duurt.
Ik ken wel inloggen en de website ‘editen’.

Enkele weken geleden problemen met email, nu de website.
Wat is dat toch met Soverin?

HELP HELP HELP HELP HELP HELP
Het is nu 12:00.
Website nog steeds uit de lucht.
Helpdesk gebeld: weet van niks.
Helpdeskmedewerker kan niemand bereiken voor informatie.
OP DEZE MANIER WORDT HET NIKS MET FREEDOM.
Het spijt me dat ik het zo nadrukkelijk zeg.

Mijne doet het ook niet.
Ik heb ook een mail gestuurd.
Heb zo het gevoel, dat een melding van 1 klant niet voldoende is.

Ook vaker meegemaakt, dat de storing bekend is en niet in het storing overzicht komt.
Dan krijg je heel veel ticket nummers.
Dus ook heel veel overbodig werk op de helpdesk.

Hier ook dat niets het doet. Ik denk dat er weer een serverproces op zijn rug is gaan liggen en men kennelijk nog steeds niets heeft ingericht dat op te merken. Zo ik nu kan zien liggen de loadbalancers op hun reet.
@FreedomBot : doe er wat aan !!!

En idd… he stadium dat ik het zelf wel elders gan inregelen begint hier wat naderbij te gaan komen. Een ISP moet allereerst zorgen dat de geboden basisfuncties het altijd doen.

Dat een helpdesk dan van niets weet is dat vooral niet willen weten (dwz doen of de neus bloedt, KPI’s hoog te houden en mensen impliciet murw maken). De afgelopen periode heb ik ca 10-15 meldingen m.b.t. websites gedaan - waar dingen sws nog steeds niet goed werken - en nu geen zin meer weer daar als een aap aan een touwtje energie in te steken. Het proces van keep de customer busy, ken ik nu wel.

1 like

Tussen mijn ticket en reparatie zat 7 minuten.

Bedankt Helpdesk.

Fijn dat zaken weer operationeel lijken te zijn.
Benieuwd wat er waar(om) gerepareerd is inclusief de exacte oorzaak en hoe dat gaat worden voorkomen.

Terzijde: dat zaken zoals toegang, website of mail; niet operabel zijn; zou op voorhand al kunnen worden opgemerkt zodat dit transparant direct - openlijk - gemeld wordt als verstoring en dan met gezwinde spoed wordt opgepakt.
Ik mag en veronderstel dat er wel een groot PRTG scherm staat vv. zwaaiiicht en sirene om ontstane vuurtjes te detecteren. Het feit dat iemand dat hier blèrend moet gaan melden zou niet nodig moeten zijn om het daarmee aandacht te (gaan) geven.

( niet persoonlijk tegen @Erik )

Wat mij opvalt:
de klacht uiten levert 825 tekens op,
het bedankje 55 tekens

Dat zie ik vaker.

( 't is maar een constatering; die ik vaker doe )

@Drs_W
Vaak heeft een korte tekst ook meer kracht.

… en wordt eerder gelezen.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.