Netgear managed switch GS108E s settings multicast

Vraagje: wat zijn de meest ideale instellingen voor Canal Digitaal signaal? CD STD zit in port 1. Welke multi cast settings bv?

Bij mij ziet het er zo uit, maar dat is volgens zelf standaard out-of-the-box de instellingen.

Ik heb in ieder geval de switch wel helemaal up-to-date gebracht. Naar mijn idee geen rare instellingen nodig om televisie goed te laten werken via deze switch.

Dank je wel! Ga het controleren.

Zag trouwens wel dit ik een GSS108E heb en jij het had over een GS108E. Maar geen idee wat de verschillen daar in zijn (als die er zijn).

werkt helaas nog steeds niet; signaal lags van settop voor multi cast kanalen. Is hogere wiskunde…

Zo had ik het inderdaad ook altijd ingesteld staan.
Wel zijn er meerdere versies uitgebracht en zover ik me kan herinneren waren er issues met de eerste daarvan.

Let er ook even op of de firmware helemaal up-to-date is en inderdaad welke model versie (v1, v2 of v3) je hebt.

Er gaat bij mij inderdaad ook een belletje rinkelen dat oudere versies hiermee problemen hadden en dat je echt de v2 of v3 moest hebben. Dat is in ieder geval bij de GS105Ev2 ook het geval.

1 like