NIEUW! Anco's voicemail service

Vanaf vandaag levert Freedom een nieuwe dienst: Anco's voicemail service. “Toen ik begon met ‘Plan B: een nieuwe provider starten’, had ik niet verwacht dat Freedom er echt zou komen, laat staan dat ik stemacteur zou worden of menig voicemail in zou spreken.” verklaart Anco. “Maar de grote vraag naar het inspreken van voicemails sterkte mijn overtuiging.” 

Wil jij je voicemail in laten spreken door de Algemeen Directeur (CEO) en stemacteur van Freedom Internet? Klik dan hier


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/nieuw-anco-s-voicemail-service
4 likes

:joy:

Ik hoorde ook dat de onderhandelingen met TomTom vergevorderd zijn om Anco in te zetten als stemacteur voor navigatiesystemen omdat hij zo goed richting kan geven.

3 likes

Via-via heb ik telefonisch van een niet-nader-door-mij-te-onthullen-bron gehoord dat Anco’s stem elders
ook een groot succes zou kunnen worden.

Bij afwezigheid van Pieter Omzigt zou hij zijn gevraagd om vanavond bij Lucky TV (geheel anoniem natuurlijk) zijn bijzondere en karakteristieke stemgeluid te laten lenen om Omtzigt te laten reageren op de laatste uitspraak van Mark Rutte dat hij naar eer en geweten de pers de waarheid heeft verteld maar dat hij geen actieve herinnering heeft dat hij over Omtzigt elders heeft gesproken - bij zijn beste weten -. Naar eigen zeggen zonder motief of patroon van leugens, halve antwoorden zouden moeten volstaan.

De onderhandelingen hierover kunnen trouwens nog gerust een aantal uren op zich laten wachten, geïnterrumpeerd of opgeschort worden. Als Beau tegen die tijd al niet klaar is met z’n programma.

Mogelijk niet eens de moeite waard: het zou maar zo kunnen zijn dat het om een éénmalige schnabbel gaat en geen langdurige samenwerking. Er zal geen verantwoording over hoeven worden afgelegd of een debat over volgen.

Ik zeg: doen. Dan hebben we nog een leuke afsluiter van deze moeizame 1 aprildag.

Disclaimer:
de inhoud van dit bericht kan in de loop van de avond in/na de tweede termijn nog wijzigen

1 like