Nieuw domein registratie

Er is een verschil tussen een particulier en een ondernemer. De gegevens van de particulier wordt altijd (sinds 2016) afgeschermd.

SIDN neemt particuliere houders in bescherming

Nu heb ik 2 domeinnamen. Eentje via Freedom (en ze geven aan dat het van mij is; ik mag te allen tijde die domeinnaam meenemen naar een ander) en eentje zelf aangevraagd bij SIDN. Maar toen al schermde mijn toenmalige registrar mijn gegevens af. Daarna verhuisde ik naar de huidige registrar en kon ik zonder problemen mijn domeinnaam meenemen.

Nu ben ik bezig om mijn domainnaam te verhuizen middels webhosting bij Freedom.

Als ik kijk bij mijn domeinnaam.
Staat bij houder, wat ik ingevuld heb.
Ook de contactpersoon ben ik zelf.
Ook de afgeschermde gegevens kan ik opvragen.
https://www.sidn.nl/houdergegevens-opvragen

@Anton
Best kans, dat hiervoor gekozen is i.v.m. privacy.

Hoi

Misschien heb ik er over heen gelezen, maar ik het antwoord op de vraag aan het begin van de thread eigenlijk niet vinden.

Ik heb momenteel een domain registratie bij TransIP. Hier kan ik op een webform de name servers invullen. En de IP adressen van de name servers in mijn eigen domain. TransIP zorgt dan voor de glue records in de NL zone. Daarnaast doen ze een van mijn secondaries. That’s it!
Mijn domain editor is dus Vim. Een text editor waarmee ik desgewenst de zone file in de primary name server edit. Deze server staat dus niet bij TransIP.
Levert Freedom inmiddels ook zo’n kale service? Ik kan hier eigenlijk
niets over vinden.

Vr.Gr,
Rob