NIeuwe abonnementstarieven

Net de melding over de nieuwe abonnementstarieven gekregen…

Voor abonnees die meer gaan betalen erg jammer natuurlijk, maar…

Ik wil wel even mededelen dat dit voor het eerst is dat ik bij een bestaand abonnement de mededeling krijg dat ik MINDER ga betalen :wink:

Hoe wonderlijk kan het leven zijn…

3 likes

Voor het eerst?
Eerder dit jaar, n.a.v. ACM uistpraken, heeft Freedom toch ook al bepaalde tarieven verlaagd?

Slotsom inderdaad: Gewoon een goed gevoel. En dit is wederom een bevestiging.

Te verwachten en in verhouding valt het nog wel mee in Reggefiber gebied van nu nog (zonder modem) net onder de €50.

Even schaamteloos crossposten van ene reactie die ik elders heb geplaatst:

Doe mij maar een fiber verbinding van:

bron:Prijswijzigingen 2023 | Freedom

Internetverbinding Glasweb Venray € 17,00 € 17,00 € 0,00
Internetverbinding Midden-Brabant Glas € 17,00 € 17,00 € 0,00

In Brabant (b)lijkt het goed toeven…

Vervelend dat ook hier de prijzen alleen maar omhoog gaan en we door compensatie aan het afglijden zijn in een inflatiespiraal. Wel weer fijn dat “we” bij freedom wat respijt hebben gehad omdat de prijzen in juli van dit jaar niet zijn gestegen.

Ik blijf mijzelf wel verbazen dat de prijzen in dichtbekabeld NL zo hoog (kunnen omdat het kan) zijn. In la France betaal je voor een glasabbo van 300-500Mbit in zeg Parijs ca €30 en met TV ca €40. bron:lelynx

Update 21dec22 15u20, net begrepen dat die abbo prijzen exclusief het bedrag is dat iemand rechtstreeks aan die glasnost’en moet betalen.

1 like

Wonderlijk genoeg dat helaas degenen waar KPN en concurrenten de aanleg van glas te duur vinden meer gaan betalen.
En dat voor max 40mb download… :grimacing:

Ben benieuwd of en wanneer de belofte van breedband voor iedereen wordt waargemaakt.

Wat ik vooral ‘interessant’ vind is dat KPN hier blijkbaar de glasvezelverbinding nu ook in Glaspoort heeft ondergebracht, waar de prijs een 10.- euro minder was, maar wat dus niet in de al bestaande verbindingen (hier 100Mbps) gereflecteerd wordt.

Nog steeds hoogtijd om alle telecomverbindingen gewoon weer uit de commercie te halen en in een no-profit publieke instantie onder te brengen als zijnde vitale infrastructuur!

4 likes