Off Topic: Algemeen

[berichten verplaatst voor een beter overzicht en zichtbaarheid]

Leuk een hangplek waar in deze tijd van corona je veilig mag komen. :grinning:

2 likes

En zelfs geen mondkapje op hoeft :sunglasses:

2 likes

Misschien een idee dat Fokke en Sukke hun cartoons bij Freedom onderbrengen?

2 likes

Een hangplek voor alle leeftijden…

Nou, laat ik dan even een zeer serieus bericht plaatsen voordat alle ongein de overhand gaat nemen :smiley:

Wat ik echt kwijt moet, meer dan hulde en enorm respect voor de Freedom Internet crew. Wat zij in korte tijd voor elkaar gekregen hebben tart elke verbeelding.
En ook nog eens een community als deze in zeer korte tijd uit de grond gestampt, echt ontzettend gaaf.

4 likes

Ik ben blij met mijn Freedom membership en waardeer het initiatief tot oprichting enorm en zal blijven steunen. Dit tegen de stroom inzwemmen, niet zwichten voor big company commercy en maatschappelijke betrokkenheid was ik bij xs4all (sinds 1995) helemaal kwijtgeraakt. Dit voelt goed, we gaan met z’n allen Freedom opbouwen tot de alller beste en kwalitatief meest hoogstaande provider.

2 likes

LOL, ik heb nog geen idee hoe dit forum werkt maar aldoende leert men zal ik maar zeggen. Toen KPN besloot om XS4all op te heffen heb ik serieus overwogen om de internet stekker eruit te trekken. Gelukkig is Freedom van de grond gekomen want ik had er slapeloze nachten van. Voor de crowdfunding was ik net een dag te laat maar ben toen wel direct foundingmember geworden.
Op 22 oktober ben ik overgezet van XS4all naar Freedom en dat werkt als een zonnetje.
Ik wil Team Freedom dan ook heel erg bedanken dat ze dit allemaal in zo’n korte tijd mogelijk gemaakt hebben en ze verdienen een hele dikke pluim!
Ik hoop dat ze veel klanten krijgen en uitgroeien tot een grote provider waar rekening mee gehouden moet worden. Het gedachtegoed steun ik ook van harte.
Dus bij deze: Team Freedom BEDANKT !

6 likes

Eindelijk heb ik ook iets gevonden om over te klagen. Ik wilde een van die gele logo stickers die we gekregen hebben aan de binnenkant van de achterruit van mijn auto plakken. Maar oh horror, van buitenaaf zie je dan een wit logo. Die stickers blijken dus niet door en door geel te zijn.
Moest ik hem weer helemaal los peuteren om alsnog aan de buitenkant op te plakken.
Tot zover mijn zeer serieuze klacht.
:sunglasses::sunglasses::grin::grin::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je treft het…er staat een heel weekend voor de deur om ervan bij te komen :crazy_face:

@Anton
HA HA HA :shopping_cart: :shopping_cart: :shopping_cart:
Anton moet een nieuwe auto kopen voor de Freedom stikkers !
:stuck_out_tongue_winking_eye: :crazy_face:

Even geleend van tweekers.net. Is dan wel een blogpost uit 1999, maar wel erg grappig

2 likes

Toen was XS4ALL meer dan een schaduw van KPN.
Niet alles was vroeger beter, maar dat dan weer wel.

Grappig inderdaad. Het hing toen al in de lucht :smile:

In die tijd had je ook de usenet nieuwsgroep xs4all.freedom al. Bestaat nog steeds.