Dat heb ik dus al gedaan en geef ik als context. Het enige dat ik hier vraag is om mij te corrigeren als ik fout zit.
Dit was mijn vraag.
Ik lees wat anders in de eerste link die je stuurt:
“De bandbreedte van de kabel wordt onderverdeeld door op verschillende frequenties uit te zenden en te ontvangen. Hierdoor moeten de ONT’s in alle woningen worden aangemeld bij de centrale, zodat er kan worden uitgewisseld welk deel van het spectrum een bepaalde klant kan gebruiken.”
Deze link is interessant. Dankjewel hiervoor! Wat ik hier lees is “To prevent the risks caused by the cracking of the encryption key, the key replacement technology is used to continuously update the encryption key to improve Security.”
Dan nog blijft mijn vraag. Stel, één van mijn buren kraakt een sleutel die maanden geleden actief was. Ondertussen zijn er tig nieuwe sleutels uitgewisseld. Deze zijn echter steeds uitgewisseld (neem ik aan) door te versleutelen met de sleutel die daarvoor actief was. Is het dan niet mogelijk (door strategisch verkeer op te slaan) alle sleutels die daarna zijn gemaakt, één voor één de achterhalen en daarmee de huidige sleutel weten te bemachtigen?