Storingsmeldingen tv

Ik weet niet waar dit te posten dus maar hier.
Zojuist een tv storing gehad en het viel mij op dat ik geen storingsmelding kon vinden op de storingen pagina.
Pas toen ik in de RSS feed ging kijken, werd de storing zichtbaar. Overigens was er wel een melding in de community.
Nu de storing voorbij is, staat in de community ook een link naar de storingsmelding, maar die kan ik nog steeds alleen maar via de link vinden.

Kan de storingen pagina niet automatisch worden aangepast, of is het een caching probleem aan mijn kant?

Het viel me vanmorgen op, dat de melding op de hoofdpagina van Freedom pas tegen 11 uur zichtbaar was, terwijl deze om 10 uur al begon. De storing was om 11.04 uur weer verholpen.
Minpuntje voor Freedom :wink:

Ik kwam er via deze pagina achter.

We waren druk aan het werk, dus konden we niet voor een televisie gaan zitten :wink:

Daarnaast was de storingsmelding vanuit Canal Digitaal ook in eerste instantie alleen voor interne systemen, dus hadden we ook geen aanleiding om iets op de website te zetten. Daarna zag ik hier op de community iemand iets posten over problemen met de televisie. Toen ben ik gaan testen en kwam ik er achter dat het iets groter was dan alleen een interne tooling storing.

Dan moeten we het nog intern doorzetten en daarna op de website plaatsen.

Het kan dus heel goed dat je een storing ervaart (want als klant ervaar je die natuurlijk direct) en dat dit nog een tijdje duurt voordat deze op de website staat. :slight_smile:

We willen alles zo snel mogelijk op de website zetten, maar er zitten een heel aantal stappen in het maken van meldingen op de website, zodat we een correcte melding op de website plaatsen.

@tedg De community haalt de RSS feed van de Werkzaamheden en storingen | Freedom af. Dus de storing moeten we eerst handmatig daar op zetten alvorens deze in de verschillende RSS feeds terecht komt.

2 likes

Dank je voor de verheldering, bastiaan.
Ik weet, dat alles niet zo snel gaat als iedereen zou willen.
Vandaar ook de smiley achter het minpuntje :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like