Te koop Fritz!Box 7530 AX met Wi-Fi 6

Ik heb te koop/overname een Fritz!Box 7530 AX met Wi-Fi 6.
Dit is een Duitse versie, maar de locatie/taal is in Nederland/Engels in te stellen.
Compleet in doos, met kabeltjes, voeding en Duitse handleiding.
Ongeveer 6 maanden oud. Ter overname voor een schappelijke prijs bv. EUR 50,= - op te sturen of eventueel af te halen in Amersfoort of Hengelo.

Er zit een DSL Modem in, maar kan ook met Ethernetpoort 1 als Ethernet router gebruikt worden (b.v. bij Ziggo in Bridge-mode). Verder zit er DECT in voor Telefonie en Smart Home, en 1x RJ11 voor een intern telefoontoestel en 1x USB.

Ik heb hem niet als Router bij Freedom gebruikt maar ik neem aan dat dat gewoon werkt.
Ik heb hem als Wi-Fi 6 AX Repeater (Mesh Client) in een netwerk met een Fritz!Box 7590 als router gehad. Maar hem als Mesh Repeater gebruiken werkt ook met andere recente Fritz!Boxen die op OS 7.2x draaien (zie support database AVM).
Dit werkt overigens alleen met LAN kabel (dus wat AVM de “LAN-Brücke” noemt) dus als je Router (bv een 7590) met een ethernet kabel aan deze 7530 AX verbonden is.
Dit naar volle tevredenheid overigens, volledige snelheid en lage latency met een Wi-Fi 6 Laptop.
Vandaar dat ik nu een upgrade naar de Fritz!Repeater 6000 gedaan heb en dit apparaat dus overbodig is.

Mocht je deze nog hebben liggen, ik heb wel interesse. Hoe zit het met de garantie? Zes maanden oud, maar een Duits model. Heb je 'm ook in Duitsland gekocht of via een Nederlandse shop?

Algemene info:
Een Fritzbox heeft in principe 5 jaar garantie.
Je kunt de ouderdom ook zien aan het serie nummer.
https://www.router-faq.de/?id=fb&fb=fbdate
Bij de 7590AX is er 1 probleem. De oer modellen hebben een krappere behuizing.
Waarvan AVM zegt, dat dit niets uit maakt. Maar niet iedereen geloofd dit.

Gekocht op 24/2/201 via amazon.nl (da’s een Nederlandse webshop).
Standaard is 5 jaar garantie op alles van AVM dacht ik. Maar dus eerst via Amazon.