Tekst freedom webpagina over wijzigen account klopt niet

Vrolijk meldt de website

### Welkom!

Dit is je Freedom Internet dashboard, hier kun je alle instellingen van je abonnement aanpassen en eventueel extra diensten aanschaffen.

maar ik begrijp dat je om van het drama Canal Digitaal af te komen je toch moet mailen met de helpdesk - en als ik de onderwerpen hier mag geloven, dan weken moet wachten, dan hier nog een extra topic openen dat de helpdesk niet reageert en dan hopen dat er iets gebeurt?

Dan is het toch echt niet alleen Canal Digitaal dat slecht werkt.

Je bedoelt dat je TV niet op kunt zeggen in mijn.freedom
De tekst die je citeert klopt wel, opzeggen is iets anders dan aanpassen en aanschaffen.

Dit is niet veel anders als vroeger bij xs4all.
Die hadden zelfs een apart telefoonnummer voor opzeggen.

Als je direct geholpen wenst te worden, moet je bellen met Freedom.

Bij mij na het sturen van een mail aan Freedom voor CD opzeggen dat deze binnen 5 dagen was verwerkt en de opzegging gaat ook in een maand na het versturen van je mail. Dus daar heb ik geen klachten over.

Bij mij werd het opzeggen van CD, net zoals andere tickets, na een mailtje ook keurig afgehandeld.
Kreeg zelfs nog wat teruggestort betreft CD.