Testimonials voor Freedom

Lieve community leden,

Het nieuws over het definitief stoppen van XS4ALL en het opheffen van het actiecomité heeft behoorlijk wat stof doen opwaaien. Ook het delen van (deel 1) van ‘het verhaal’ wordt positief ontvangen.
Ik ben ondertussen begonnen met het schrijven van deel 2 (Freedom, van oprichting tot nu).

Ik merk wel dat ‘men’ niet altijd even comfortabel is om over te stappen. Meestal heeft dit met het behouden van het e-mailadres te maken en het gedoe (naast bedenkingen over tv natuurlijk).

Hiervoor ben ik op zoek naar 3 leden die het leuk zouden vinden om wat vragen (5) te beantwoorden.
Het moet natuurlijk wel echt zijn, dus je dient dan geen bezwaar te hebben om met voornaam of achternaam & foto of avatar op de website van Freedom en social media (van Freedom) te staan. (de social media posts zal ik na een maand verwijderen)

Vind je het leuk om hieraan mee te werken? Stuur me dan een DM met je antwoorden op onderstaande vragen met je naam en een fotootje.

  1. Waarom ben je klant bij Freedom
  2. Welke diensten neem je af en ben je daar tevreden over?
  3. Hoe ging het overstappen naar Freedom?
  4. Hoe heb je het omzetten van je e-mail / online accounts aangepakt?
  5. Heb je nog iets toe te voegen?

Alvast dank!
Gr,
Twan

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.