Tv van CanalDigital steeds slechter

Neu, gewoon een smart TV dom houden (wat nou netwerk, heb je niet). Ik heb nog geen 42" Oled gevonden. (48" wel, maar dat is ‘smart’ only, niet alleen een beeldscherm)
De TV boer levert maar een doosje of ik pak m’n sat ontvanger. Doet het prima.

Maar zelfs de nieuwste computer monitoren zijn tegenwoordig ‘smart’
onlangs een nieuwe 30" monitor gekocht, daar zit dus ook al een netwerkaansluiting op en afstandsbediening bij.
Maar uiteraard net als mijn ‘smart’ tv niet aangesloten en Wifi uitgeschakeld (alleen even kort ingeschakeld gehad voor een firmware update.

Al diverse problemen gehad zoals terugkijken dat niet lukte, half opgenomen programma’s, slechte verbinding. Ik had goede hoop dat het beter aan het worden was, laatst leek er een updat geweest te zijn en waren er weinig problemen en enkele verbeteringen bv begin gemist werkte beter. Maar nu ineens al derde dag op rij dat de Nederlandse zenders (op tv) eigenlijk helemaal niet te bekijken zijn. Beeld blijft hangen, als ik het volume wijzig of naar de gids ga en terug stopt alles er mee. Heel erg jammer. Op iPad gaat het gelukkig wel goed, (dat werkt allemaal prima) maar ik wil toch ook gewoon op mijn grote scherm kunnen kijken. Fix het aub. Zo jammer.