(Wanneer) gaan we knallen?

Hallo,

Hier een zeer tevreden Freedom-internetgebruiker tevens founding member. Ik kijk altijd uit naar de volgende nieuwsbrief omdat ik erg nieuwsgierig ben naar welke resultaten Freedom nu weer behaald heeft of wat er in de pijplijn zit. Freedom heeft al veel bereikt, maar ik heb het voorgevoel dat we in de aanloopfase naar iets heel groots zitten. Ik verwacht dat er een grote mediacampagne opgezet zal (moeten) worden met als doel om zoveel klanten aan te trekken dat Freedom zich definitief als provider kan settelen in het landschap. Ik kan bijna niet wachten om er getuige van te mogen zijn om in alle denkbare media de gele balonnen voorbij te zien komen en de nieuwe klanten binnen te zien stromen! Maar gaat dat inderdaad gebeuren? Gaan we een keer knallen of blijven we low-profile? Kan/mag/wil iemand van Freedom daar iets over zeggen?

Ik zou nog even wachten met de gele balonnen. Ik vind dat ze zeer verstandig zijn opgestart door in eerste instantie slechts enkele klanten toe te laten en van daaruit in stappen uit te breiden en ook de diensten in stappen op te bouwen.
Indien er nu ingezet wordt op een grote groei, dan hoort daar ook een in verhouding staande uitbreiding bij van nieuw personeel en die moeten geselecteerd en opgeleid worden door het huidige personeel. Personeel dat bezig is met het selecteren en opleiden van nieuw personeel is niet beschikbaar voor hun normale taken.
Dus ik zie freedom liever op een beheerste manier groeien in lijn met de verstandige manier van opstarten en voldoende personeel beschikbaar houden om de verbeteringen door te voeren die wij allen nog graag zien.

5 likes

Ik denk ook dat het beter is om eerst de basis heel goed te krijgen en dan pas te groeien. Dat maakt het ook makkelijker om Freedom aan te bevelen bij andere mensen. Was het trouwens niet XS4All dat na oprichting ineens zo snel groeide dat ze het niet meer konden bolwerken en toen door KPN werd overgenomen? :smirk_cat:

Ik dacht dat het overgenomen werd toen ADSL meer gemeengoed werd en ze door de overname makkelijker/sneller ADSL konden leveren aan klanten.

Ik begrijp wat jullie zeggen en deel dat ook voor de volle 100%. Het is gewoon mijn enthousiasme denk ik. Ik sta te popelen om al die gele balonnen te kunnen zien opstijgen, kan bijna niet wachten :grinning:

Pssst… KPN staat te koop. Dat zijn heel veel gele balonnen!! :stuck_out_tongue_winking_eye: :crazy_face:

Nah… We gaan natuurlijk eerst de vluchtelingen opvangen en dan komt de overname later. :rofl: