Wat zijn deze "Je tijdelijke e-mailadressen"?

In mijn account staan twee tijdelijke email adressen die ik niet aangemaakt hebt. Ze zijn in grijze tekst en ik heb het idee dat ze niet bij mijn account horen of dat het als voorbeeld is?

Onder account → E-mailaccount → Instellingen

Voor censuur heb ik een aantal *** er tussen gezet.

EMAIL	CREATED BY	CREATED FOR	DESCRIPTION	DISABLE AT
*5*3c**6e971@sinenomine.email	fiber_operator	fiber_operator		26-01-2022 00:00
47***996*3*7@sinenomine.email	Metaregistrar hosting	Metaregistrar hosting		26-10-2022 00:00

Het staat als blok helemaal onderaan onder mijn eigen toegewezen anonieme alias.

Was dit eigenlijk?

Dat zijn geanonimiseerde adressen die je kunt gebruiken om af te geven die anderen dan kunnen gebruiken om aan jou (folders) te kunnen mailen, denk aan tracker en tracers of marketingonderzoekers of winkel aankopen.
Die mailadressen zijn door verzenders niet te herleiden tot je werkelijk aangekoppelde (echte) mail/box adres en beschermen daarmee zo je privacy.

Probeer jezelf maar een mail te sturen en je ziet je dan wat er wel/niet gebeurd.
Natuurlijk moet je niet weer in reactie gaan antwoorden op zo’n anoniem ontvangen mailbericht.

Als het tijdelijke anonieme adressen zijn, heeft het met communicatie met derden te maken.
De organisatie die het krijgt, staat er achter.
Zo kunnen ze je een mail sturen, zonder dat ze jouw normale email adres weten.
Zo te zien, in jouw geval voor aansluiting van de glasvezel en aanvraag domeinnaam.

Iedere mailbox heeft ook een anoniem adres.
Zover ik weet, is die niet tijdelijk.

Die *** had je beter over de letters kunnen zetten.

Ik begrijp wat het is en waar het voor dient.

Alleen, die twee die ik in mijn start post liet zien had ik niet aangemaakt.

Glas is nog niet geleverd. De hele wijk is voorzien van lege buizen in de grond waar nog glas doorheen geblazen moet worden en er moeten nog aansluitpunten gemaakt worden in de woningen.

Als Freedom start met de aanvraag, komt dat adres.
In mijn geval voor het versturen van de doos met spullen.
Ik heb er nooit mail op gehad.
Die houdbaarheidsdatum van het email adres moet je met een korreltje zout nemen.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.