Webhosting Basic - Websites & Domains - Add Domain alias

Goedemiddag iedereen,

Vanwege drukte bij de Helpdesk maar even hier: kan iemand mij bijpraten of je onder het Hosting Basic-pakket een domain alias zomaar mag aanmaken? In GUI staat “unlimited”, ik weet echter niet of je de domeinnaam al moet bezitten, of dat onder de hosting service valt dat je bv van [mijneigendomeinnaam].nl een domain alias mag aanmaken als [mijneigendomeinnaam].eu.

Het kan wel, ik heb drie domain aliases aangemaakt ([x].org. [x].com en [x].eu); deze staan al een week alle drie op status ‘active’, maar krijg melding in browser dat de server niet bereikbaar is. Opties per alais domain staan op "Synchronize DNS zone with the primary domain ", “Web service” en "Redirect with the HTTP 301 code " checkbox aan, “Mail service” checkbox uit.

Hoe werkt dit?


Zou ook graag een subcategorie “Webhosting” willen aanvragen. “Off-topic” vind ik niet echt passen :wink:

Je mag er van uit gaan dat je niet drie domeinen gratis krijgt dus als je geen prijzen voor de domeinen hebt gezien lijkt het me dat de aliasen alleen werken als je de domeinen al hebt.

1 like

Zou ik ook denken, maar het lijkt in de GUI alsof dat als inclusief wordt aangeboden. Ik denk dat je gelijk hebt, en zal het als oplossing markeren. Dank voor je antwoord.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.