Website overzetten

Hallo allemaal! Zoals zo velen kom ik net van XS4all vandaan :slight_smile:
Ik had daar een homepage met wat statisch materiaal er op wat ik graag wil overhalen. Ik heb eea naar een zip gemikt en geupload onder het juiste domein (menukopje website).
Daar staat mijn code voor zover ik kan zien netjes, maar ik loop vast. Om te beginnen krijgt de site de naam “Untitled site” wat niet helemaal de bedoeling is. Ook zie ik geen kans om de site zichtbaar te krijgen op internet.
Wat mis ik?

Ik vermoed dit hoort bij Shared Hosting wat nog geen onderdeel is van de dienstverlening. Meer informatie over Shared Hosting zie: https://community.freedom.nl/t/freedom-start-binnenkort-met-shared-webhosting/1757.

In ieder geval klopt je constatering dat het publiceren van de website niet werkt.

Ik kan mij herinneren dat ze de website module nog niet helemaal af hebben.

Als je een statische website hebt, kun je die (met je de domeinnaam) hosten op github.

1 like

Oh ja, kleine toevoeging. Je pagina op GitHub hosten kost geen geld :slight_smile:

Op naar GitHub dan maar… de overstap naar Freedom was nu kostenneutraal, maar ik heb geen extra 10 eur per maand over voor mijn site, zo interessant is ie nu ook weer niet.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.