Wens: storingspagina met enkel relevante informatie

De Freedom storingspagina https://www.freedom.nl/storingen toont nu storingen variërend van mislukkende postcodecontroles op de bestelpagina, Canaal Digitaal tot het KPN netwerk.

Ik heb alleen internet toegang via E-fiber, en wil alleen relevantie storingsinformatie zien.

De community hier kan ook opgedeeld worden in Topics. Zo ook graag de storingen pagina.

Zijn er medestanders die ook minder blij zijn van de stroom irrelevante berichten op de Freedom storingspagina?

Bijvoorbeeld middels parameters in de url om groepen uit te schakelen (postcode, orderstraat, bellen/telefonie, KPN, Canal digitaal, mijn freedom, mail, webmail, Reggefiber, T-Mobile, RE-NET, Glasvezel de Wolden, E-fiber)

Dat vind ik zelf in een vorm een heel goed idee. Dat meer relevante storingen alleen getoond worden. We hebben ook gedachte spinsels om het bijvoorbeeld in de MIJNomgeving te krijgen. Dan heb je een volledig beeld van storingen die enkel relevant zijn.

Het huidige systeem is daar op dit moment niet op gebouwd en zal veel tijd in beslag nemen. Nog geen hoge prioriteit maar in de toekomst zal hier wel naar gekeken worden.

Het mag niet in de MIJNomgeving.

De storingsmeldingen moeten publiek zijn. Anders kan ik ze niet in de gaten houden met de Firefox plugin “Update Scanner”.

Het kan zo iets zijn als de berichten op de huidige pagina voorzien van tags; en vervolgens de html op tag kunnen filteren.

Ik neem aan dat de publieke pagina niet zal verdwijnen, maar dat je in de “mijn freedom” omgeving een storings-feed hebt die alleen de storingen weergeeft die bij de diensten horen die jij afneemt.

Overigens zouden een paar simpele filterknoppen op de publieke pagina voor mij (ik kan niet voor anderen spreken, maar ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben) al zeer gewaardeerd worden.